BOTWISE
BOTWISE to baza wiedzy dedykowana dla działów obsługi klienta w miejskich contact center i jednostkach samorządu.
Opis rozwiązania
BOTWISE to inteligentna baza wiedzy i rozwiązanie chatbotowe, które umożliwia samorządom efektywne zarządzanie wszystkimi informacjami, których potrzebują mieszkańcy. Wspieramy głównie działy contact center, miejskie infolinie i jednostki obsługujące zapytania i sprawy mieszkańców. Pozwalamy przyspieszyć odpowiedzi i zautomatyzować część zapytań w kanałach głosowych i pisanych.
Zapraszam do przeczytania case study z Urzędu Miejskiego w Poznaniu -> https://www.botwise.io/pl/blog/case-study-miasto-poznan
Parametry produktu
-
Integracja z innym oprogramowaniem (API) Tak
-
Kopia bezpieczeństwa danych Tak
-
Możliwość rozbudowy według potrzeb Tak
-
Możliwość zarządzania dostępem i przypisywania ról Tak
-
Obsługa klienta w j. polskim Tak
-
Oprogramowanie wymaga dodatkowego sprzętu po stronie samorządu Nie
-
Zgodność z normą ISO 27001 Nie
Funkcjonalności
- Zarządzanie wiedzą
- Chatbot
- Automatyzacja komunikacji
Korzyści
- Krótszy czas rozwiązywania spraw mieszkańców
- Podniesienie efektywności miejskiego centrum kontaktu
- Automatyzacja części spraw urzędowych